سوالات متداول

خانه هوشمند چیسـت؟

در یک خانه هوشمند میتوان سیستم روشنایی/ سرمایش گرمایش / صوت/ امنیت / آبیاری گیاهان و… را در یک مجموعه کنترل نمود و این کنترل می تواند از راه دور و به وسیله اپلیکیشن موبایل انجام گردد. بطور کلی خانه ای را هوشمند مینامیم که تمام تصمیم گیری ها توسط سیستم انجام و دخالت های انسانی کمتر شود.

مزیت های یک خانه هوشمند چیست؟

این سیستم نسبت به سیستم سنتی تا حد زیادی مصرف انرژی و هزینه های آن را کاهش می دهد.
آرامش و راحتی که این سیستم دربر دارد کاملا قابل توجه است:
بطور مثال هنگام بازگشت از سفر و قبل از رسیدن به خانه در فصل گرما میتوانیم با کنترل از راه دور سیستم سرمایش را فعال کنیم تا به محض رسیدن به منزل، هوای مطبوع در انتظار ما باشد ویا بالعکس با فعال کردن سیستم گرمایش در فصل سرما .
بعلاوه تصمیم گیری و تنظیمات بر عهده سیستم هوشمند خواهد بود و از این بابت دغدغه ی ساکنین را کاهش خواهد داد.
این سیستم امکان کنترل و مانیتورینگ از هر مسافتی را به صورت کامل در اختیار صاحب خانه قرار می دهد.

تفاوت خانه هوشمند و BMS در چیست؟

بطور مختصر در Smart Home یا خانه هوشمند، تاکید بر کنترل تاسیسات درون یک واحد مسکونی می باشد اما در مورد Building Managment System یا به شکل اختصاری BMS ، تمرکز هوشمند سازی بر امور کلی ساختمان نظیر کنترل تاسیسات / برق / موتورخانه / چیلر و… برای کل ساختمان می باشد

چه زمانی بهترین موقع برای هوشمند کردن خانه است؟

بهترین زمان برای تصمیم گیری به هوشمند سازی ساختمان، هنگام تهیه نقشه تاسیسات یا بعد از سفت کاری می باشد. در این حالت هوشمند سازی به روش سیمی اجرا می شود.
در صورتی که دیرتر تصمیم به هوشمند سازی خانه گرفتید مثلا بعد از تکمیل ساختمان، اجرای هوشمند سازی به روش بی سیم می تواند برای شما مناسب باشد.

هزینه هوشمند سازی خانه ی من چقدر است؟

هزینه هوشمند سازی وابسته به متغیرهای زیادی می باشد. مساحت واحد مسکونی یا ساختمان، تعداد سرخط های روشنایی، نوع سیستم سرمایش و گرمایش، قابلیت های مدنظر مشتری ، پروتکل و برند انتخابی می تواند در هزینه اجرای پروژه تاثیر گذار باشد. جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید

فرایند هوشمند سازی چه مدت زمان می برد؟

هزینه هوشمند سازی وابسته به متغیرهای زیادی می باشد. مساحت واحد مسکونی یا ساختمان، تعداد سرخط های روشنایی، نوع سیستم سرمایش و گرمایش، قابلیت های مدنظر مشتری ، پروتکل و برند انتخابی می تواند در هزینه اجرای پروژه تاثیر گذار باشد.

ضمانت / گارانتی / پشتیبانی پروژه خانه هوشمند چگونه است؟

شرکت هوشمند سازه هیربد به مدت پنج سال خدمات پس از فروش برای مشتریان خود در نظر گرفته است و کلیه قطعات حداقل تا یکسال مشمول گارانتی می باشند

خانه هوشمند

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.